søndag 6. juni 2010

Det nærmer seg

Vi har ikke tenkt å skrive reisedato, men det nærmer seg. Ok, jeg ser at vi kan framstå som en smule paranoide når vi ikke tør skrive reisedato i en så ukjent og attpåtil anonym blogg, men det får så være.

Men altså. Forleden dag var vi på XXL og kjøpte nytt utstyr. Så nå har vi 3 stk 35-liters pakksekker Sea to Summit. Om det er tilstrekkelig vites ikke, men vi får prøvepakke og se hvor mye vi trenger.



I tillegg har vi kjøpt hver vår microfiber-håndduk, som i tillegg til å være liten og lett skal tørke veldig fort. Veldig praktisk, jeg ser det. Men den kjennes helt fryktelig ut. Jeg hater mikrofiber-stoff, og det kjennes ut som stoffet henger seg fast i huden. Huttetu! En tilvenningssak, kanskje?

Hotellovernatting i Oslo er ordnet, men vi har ikke bestilt overnatting i Køben ennå. Vi får ta noen nettsøk etter aktuelle hoteller i kveld.

3 kommentarer:

  1. Bedre å være (for) forsiktig enn det motsatte. Jeg er på Twitter, og der ser jeg enkelte under fullt navn fortelle når de skal/er på ferie. Skjønner ikke at de tør.

    SvarSlett
  2. Det er jo sant. Better safe than sorry!

    SvarSlett
  3. hvor har dere kjøpt microfiber-hånddukene? ;)

    SvarSlett